pipo
pipo
Vraag:
Hoe verricht ik een betaling via iDEAL?

Antwoord:

Stap 1

Rechts bovenaan op de startpagina van deze website staat "Betaal uw vordering". Vul de betaalgegevens in volgens de aanwijzingen op het scherm en klik op de knop "Betaal nu met iDEAL".

Stap 2

U wordt via een beveiligde verbinding doorgeleid naar de iDEAL betaalpagina waarop u de bank selecteert waar u uw online bankzaken regelt. Bevestig uw keuze door de button "betaal" aan te klikken.

Stap 3

U bent nu in het internetbankierprogramma van uw eigen bank. Alle relevante gegevens staan al ingevuld dus u hoeft de betaling alleen nog maar te autoriseren op de voor uw bank geldende manier. Tenslotte verlaat u het internetbankierprogramma en keert u weer terug naar de homepage van Bazuin & Partners. De betaling van uw openstaande vordering is geregeld.

Probleem met uw betaling?

Hoewel een betaling vrijwel altijd goed gaat, kan er soms toch iets misgaan. Om betalingsproblemen op te lossen kunt u contact opnemen met Bazuin & Partners. Wij kunnen nagaan of er een dubbele betaling is ontvangen en kunnen dan het bedrag aan u terugstorten.

Als Bazuin & Partners het bedrag niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met uw bank. Uw bank kan u verder helpen en uitzoeken waar de fout is ontstaan: bij Bazuin & Partners, bij uw bank of bij de bank van Bazuin & Partners. Het is belangrijk dat u in zo'n geval het 16-cijferige iDEAL-transactienummer bij de hand heeft. Dit vindt u in het omschrijvingsveld van uw rekeningoverzicht. Met behulp van dit nummer kan uw bank de betaling terugvinden.