Klachten

Heeft u een klacht? Laat het ons alstublieft weten!
Ook wij zijn -hoewel we erg ons best doen- niet altijd foutloos in ons handelen.
Komt u er met uw directe contactpersoon niet uit? Dan hebben wij een Klachtenprocedure die er in voorziet, dat uw klacht de aandacht krijgt die ze verdient!

Klik hier voor onze klachtenprocedure.
Op verzoek kunt u ook per post of per email een kopie van deze procedure ontvangen.
Hieronder vindt u de hoofdlijnen uit onze klachtenprocedure:

Een schriftelijk ingediende klacht mag u richten aan de directie van Bazuin & Partners en versturen naar Postbus 21903, 3001 AX Rotterdam of klacht@bazuin.nl.
Een mondelinge klacht kunt u zowel telefonisch op 010-4332488 als tijdens een persoonlijk onderhoud indienen.
De ontvangst van de klacht wordt binnen vier dagen door of namens de directie bevestigd.

En bent u daarna nog niet tevreden gesteld?
Dan kunt u zich wenden tot de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders.

Heeft u advies nodig?
Of heeft u een vraag?

Neem telefonisch contact met ons op:

010-4332488

Of stuur ons een bericht per email op post@bazuin.nl
of via het contactformulier.