Woningcorporaties

In de dagelijkse praktijk zien we steeds meer dat de wijze van uitwinnen van huurvorderingen niet enkel wordt bepaald door de visie van de woningcorporatie en de deurwaarder. Vooral bij huurincasso bepalen wet- en regelgeving, afspraken met gemeenten en zorg- en welzijnsorganisaties voor een steeds groter deel de bandbreedte voor de uitwinning.

De woningcorporatie balanceert hierdoor voortdurend tussen financiële belangen en sociale doelstellingen en wordt geconfronteerd met de volgende vragen:

– Hoe dringen wij huurachterstand en (juridische) kosten zoveel mogelijk terug?

– Op welke manier kunnen wij een ontruiming voorkomen?

– Hoe voorkomen wij dat kwetsbare doelgroepen verder in de problemen komen?

Wij bieden u het antwoord op deze vragen. Door onze gespecialiseerde dienstverlening voor woningcorporaties kennen wij de invloed van eerdergenoemde externe factoren en kunnen u een op maat gesneden incassotraject bieden dat rekening houdt met uw belangen en doelstellingen en daarbij de (financiële) positie van uw huurder niet uit het oog verliest.

Van kleine woningcorporaties met minder dan 750 VHE in landelijk gebied tot grote stadscorporaties met meer dan 35.000 VHE: vele woningcorporaties stellen hun vertrouwen in onze dienstverlening in de breedste zin van het woord, die verder gaat dan alleen de voor de hand liggende incasso van hun (huur)vorderingen.

Wij beschikken tenslotte over een landelijke dekking en bieden onze dienstverlening daarom in heel Nederland aan.

Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem dan contact op met een van onderstaande specialisten, zij voorzien u graag van advies.

Raphael Muller

Specialist Vastgoed

Sinds 1998 ben ik in dienst bij Bazuin & Partners in verschillende functies betrokken geweest bij onze afdeling Vastgoed. In mijn huidige functie vervul ik een verbindende rol tussen sales en operations. Als leidinggevende van de afdeling Vastgoed ben ik nauw betrokken bij de behandeling van dossiers en kan ik heel goed inschatten wat de wensen en verwachtingen van onze opdrachtgevers zijn. Woningcorporaties, vastgoedbeheerders, leegstandbeheerders, beleggers en particuliere eigenaren zijn bij mij aan het goede adres als het gaat om advisering en vragen op het gebied van vastgoed gerelateerde incasso.

Clemens van Veen

Manager Operations / toegevoegd-gerechtsdeurwaarder

Ik ben sinds 1998 in dienst bij Bazuin & Partners, waar ik ben gestart als incassomedewerker. Vervolgens ben ik op de juridische afdeling terecht gekomen en nadat ik daar leiding aan heb gegeven ben ik uiteindelijk operationeel eindverantwoordelijk voor de gehele organisatie geworden. Doordat ik meerdere functies binnen onze organisatie heb bekleed, heb ik deze tot in finesses leren kennen en dit helpt om onze relaties maximaal te bedienen. Om alle facetten van de organisatie te kennen ontbrak het mij nog op één vlak aan kennis en ervaring, vandaar dat ik de opleiding tot(kandidaat-)gerechtsdeurwaarder ben gaan volgen, die ik in 2010 heb afgerond.

Bazuin & Partners heeft mij de kans geboden mij binnen de organisatie te ontwikkelen en mijn vaardigheden uit te breiden.
Die kans heb ik gegrepen.
Als Manager Operations geef ik mijn collega’s graag óók die kans. Bazuin & Partners hecht grote waarde aan medewerkers die zelfstandig, kritisch en creatief durven te zijn in de benadering van hun werk en zichzelf voortdurend willen blijven ontwikkelen en verbeteren. Dat is goed voor onze medewerkers maar ook voor onze organisatie. Wij zijn ervan overtuigd, dat alleen op die manier de beste resultaten kunnen worden bereikt!

 

Heeft u advies nodig?
Of heeft u een vraag?

Neem telefonisch contact met ons op:

010-4332488

Of stuur ons een bericht per email op post@bazuin.nl
of via het contactformulier.