VVE

Als VVE-beheerder neemt u veel werk van de VVE uit handen. Het besturen en beheren van een VVE vraagt immers veel specifieke kennis en vaardigheden. Het incasseren van (voorschot-)bijdragen, definitieve bijdragen en stookkosten is van groot belang voor de VVE en dus ook voor u als VVE-beheerder. Maar wat als een lid het niet zo nauw neemt met deze verplichting? Natuurlijk kunt u zelf de incasso ter hand nemen. Maar wij hebben een beter idee…

Bazuin & Partners Gerechtsdeurwaarders richt zich al jarenlang op de vastgoedsector en heeft een ruime ervaring in het incasseren van geldvorderingen. Dat maakt ons tot dé specialist voor de incasso van uw VVE-vorderingen.

U vindt in ons een partner, die dit vervelende werk van u over kan nemen. Een partner, die u met raad en daad terzijde staat en gespecialiseerd is in het appartementsrecht.

Van 1e sommatie tot het beslag leggen op het appartementsrecht; onze werkwijze is uniek. Wij maken incasso persoonlijk door ons niet te beperken tot het sturen van brieven vanachter het bureau maar door de debiteur daadwerkelijk thuis en zelfs ’s avonds op te zoeken om met hem in contact te komen. Op die manier slagen wij er niet alleen in uw vordering te incasseren maar ook het betalingsgedrag van uw debiteuren te verbeteren! En daar gaat het feitelijk toch om.

Graag vertellen wij u meer over ons kantoor en laten wij u zien, waarom een keuze voor Bazuin & Partners geen goede keuze, maar de beste keuze is!

Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem dan contact op met een van onderstaande specialisten, zij voorzien u graag van advies.

Clemens van Veen

Manager Operations / toegevoegd-gerechtsdeurwaarder

Ik ben sinds 1998 in dienst bij Bazuin & Partners, waar ik ben gestart als incassomedewerker. Vervolgens ben ik op de juridische afdeling terecht gekomen en nadat ik daar leiding aan heb gegeven ben ik uiteindelijk operationeel eindverantwoordelijk voor de gehele organisatie geworden. Doordat ik meerdere functies binnen onze organisatie heb bekleed, heb ik deze tot in finesses leren kennen en dit helpt om onze relaties maximaal te bedienen. Om alle facetten van de organisatie te kennen ontbrak het mij nog op één vlak aan kennis en ervaring, vandaar dat ik de opleiding tot(kandidaat-)gerechtsdeurwaarder ben gaan volgen, die ik in 2010 heb afgerond.

Bazuin & Partners heeft mij de kans geboden mij binnen de organisatie te ontwikkelen en mijn vaardigheden uit te breiden.
Die kans heb ik gegrepen.
Als Manager Operations geef ik mijn collega’s graag óók die kans. Bazuin & Partners hecht grote waarde aan medewerkers die zelfstandig, kritisch en creatief durven te zijn in de benadering van hun werk en zichzelf voortdurend willen blijven ontwikkelen en verbeteren. Dat is goed voor onze medewerkers maar ook voor onze organisatie. Wij zijn ervan overtuigd, dat alleen op die manier de beste resultaten kunnen worden bereikt!

 

Gert-Jan van Meerten

Toegevoegd-gerechtsdeurwaarder

Ik ben sinds 2012 in dienst bij Bazuin & Partners als commercieel medewerker. Het vak van gerechtsdeurwaarder boeide me zodanig, dat ik in oktober 2016 toegevoegd gerechtsdeurwaarder ben geworden. Voorheen was ik werkzaam binnen de (internationale) creditmanagement branche. Mijn kennis en ervaring als toegevoegd gerechtsdeurwaarder komen mij goed van pas. Ik heb gemerkt dat niet alleen een “vlotte babbel” van belang is, maar dat onze opdrachtgevers het ook weten te waarderen, dat zij met iemand spreken die de dagelijkse gang van zaken kent, hun taal kent en de weg in de rechtspraktijk kent. Kennis van zaken, dáár gaat het om!

Heeft u advies nodig?
Of heeft u een vraag?

Neem telefonisch contact met ons op:

010-4332488

Of stuur ons een bericht per email op post@bazuin.nl
of via het contactformulier.