Veel gestelde vragen

Welke maatregelen gelden rondom het Corona-virus?

In verband met het Coronavirus hebben wij tot nader order de volgende maatregelen getroffen:

  • Alle kantoren zijn voor bezoek gesloten.
  • Er kan alleen per bank, iDEAL en GWK Travelex worden betaald,niet contant.
  • Fysieke afspraken gaan niet door.
  • Een groot deel van de medewerkers werkt thuis. Telefonisch blijven wij  bereikbaar.
  • Zoek zo veel mogelijk contact per email.
  • Houd rekening met een eventueel iets langere behandeltijd.
  • De gerechtsdeurwaarder is door de overheid verplicht de werkzaamheden tijdens de coronacrisis te blijven uitvoeren maar neemt de regels rondom “Social Distancing” strikt in acht. Er worden geen handen geschud, er wordt minimaal 1,5 meter afstand gehouden en het is de gerechtsdeurwaarder toegestaan om stukken in de brievenbus te deponeren, zonder dat hij of zij eerst aanbelt.
  • Heeft u financiële problemen gekregen door de Corona-crisis neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Hoe eerder u belt, hoe sneller er een oplossing is.
  • Voor meer informatie kunt u ook kijken op de website  https://bellenisoplossen.nl/

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

Wat is mijn dossiernummer en waar op het briefpapier van Bazuin & Partners wordt dit weergegeven?

Het dossiernummer bestaat uit 8 cijfers en staat links bovenaan de brief vermeld.

Ik wil een betaling vanuit het buitenland verrichten. Welk IBAN en BIC-nummer moet ik gebruiken?

Als u een betaling vanuit het buitenland wilt verrichten dan kunt u hiervoor de volgende gegevens gebruiken:

IBAN : NL32FVLB0227337468
BIC : FVLBNL22

Kan ik bij Bazuin & Partners een automatische incasso afsluiten?

Nee, het is bij Bazuin & Partners niet mogelijk om een automatische incasso af te sluiten.
Wij adviseren u contact op te nemen met uw bank om een maandelijkse overschrijving op uw rekening in te voeren.
Bij de meeste banken kunt u dit tegenwoordig zelf regelen via internetbankieren.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

U mag altijd een betalingsregeling voorstellen. Uw zaakbehandelaar beslist uiteindelijk of uw voorstel wel of niet akkoord is.
Een betalingsregeling dient u altijd te onderbouwen en schriftelijk of via e-mail aan ons toe te sturen.

Vergeet niet uw dossiernummer op de correspondentie te vermelden!

Op welke afdeling of op welke vestiging van Bazuin & Partners is mijn dossier in behandeling?

Op onze brieven staat achter “behandeld” bij welke afdeling of vestiging van Bazuin & Partners uw dossier in behandeling is. Ook wordt daar het rechtstreekse telefoonnummer van uw zaakbehandelaar vermeld.

Ik ben het niet eens met de sommatie of het exploot welke ik heb ontvangen. Wat kan ik doen?

Zorg er altijd voor dat u reageert binnen de in de sommatie of in het exploot vermelde termijn. U voorkomt hiermee extra kosten! Dien uw bezwaar bij voorkeur schriftelijk of via e-mail bij ons in en voorzie dit bezwaar (indien van toepassing) van bewijzen.

Vergeet niet uw dossiernummer op de correspondentie te vermelden

Hoe verricht ik een contante betaling bij GWK Travelex?

Ga met het stuk dat u van Bazuin & Partners ontvangen heeft en een geldig legitimatiebewijs naar een vestiging van GWK Travelex.

◦De medewerker van GWK Travelex voert alle gegevens over de betaling in.
◦U controleert de gegevens op de bon en tekent de betalingsopdracht voor akkoord.
◦U betaalt het bedrag plús de kosten voor de contante betaling.
◦De medewerker van GWK Travelex verwerkt de betaling, u ontvangt direct een betalingsbewijs.
◦GWK Travelex N.V. garandeert de betaling en boekt deze de volgende werkdag over naar de rekening van Bazuin & Partners, inclusief een betalingsmelding.

Kosten contante betaling via GWK Travelex
De kosten voor een contante betaling bedragen 2% van het transactiebedrag met een minimum van € 8,00 en een maximum van € 17,50.
Bazuin & Partners direct informeren over de contante betaling?
Alleen in uw opdracht stuurt GWK Travelex een bericht per e-mail of fax aan Bazuin & Partners met de melding dat de betaling ontvangen is. De kosten hiervoor zijn: € 4,50.
Raadplegen transactiegegevens via Mr.Pay
M.b.v. het transactienummer en de toegangscode die u bij uw transactie ontvangt, kunt u de transactiegegevens van de contante betaling via Mr. Pay raadplegen.
Meertalige informatie en overzicht alle vestigingen? Klik hier

Heeft u advies nodig?
Of heeft u een vraag?

Neem telefonisch contact met ons op:

010-4332488

Of stuur ons een bericht per email op post@bazuin.nl
of via het contactformulier.

  • Door dit nummer in te vullen kunnen wij u sneller van dienst zijn.